reklama

Rozčúlka

Minulý týždeň som zverejnil posledný zo série mojich každotýždenných príbehov. Ďakujem vám, milí čitatelia, za doterajšiu priazeň. Cítim, akoby sa medzi nami vytvorilo jemné, ale o to pevnejšie virtuálne puto, veď sme tu vlastne všetci taká milená, fajnovučká blogerská rodinka! A keď sme si už raz takí blízki, nedá sa mi nepodeliť sa s vami o pár zábleskov múdrosti, ktorými som bol obšťastnený práve vďaka môjmu pôsobeniu v tomto prekrásnom zákutí nekonečného internetu. Berte to ako môj skromný príspevok do studnice všeľudského poznania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

1. Každý interpretuje text inak. Toto je najvzrušujúcejšia skúsenosť z blogu. Umberto Eco už síce dávno písal o Opera Aperta (otvorenom diele), ale zažiť to naživo, len to je tá pravá slasť! Milujem čítať vaše príspevky! Eco je síce lepší autor, ale tu nebloguje, takže si robím jedno veľké ®ko za to, že som s tým na blogu prišiel prvý, cha chá!!

2. Väčšina z vás chodí na blog v robote. Na túto brilantnú dedukciu mi stačilo uverejniť jeden článok v štátny sviatok. NO NO NO, to sa nepatrí, v robote máte drieť, nech čo najskôr dosiahneme životnú úroveň Kórejskej republiky! Ja vám tu žiadne alibi robiť nebudem!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. Pod pravou pazuchou smrdím viac ako pod ľavou. Aj to som zistil počas môjho blogerského pôsobenia, ale nevylučujem, že tieto skutočnosti nemajú priamy súvis. Môže to byť napríklad aj tým, že antiperspirant aplikujem vždy najprv napravo, to jest tam aj najskôr expiruje jeho účinok. Kažopádne by ma zaujímalo, či máte podobnú skúsenosť, alebo som v tomto ohľade unikátny, a teda zapísateľný do nejakej knižky o rekordoch alebo najväčších úchylákoch alebo tak podobne.

Všimnite si, prosím, že som doteraz ani náhodou nenaznačil, že tu končím. Na to ani pomyslieť, prevzácny, no nadmieru domýšľavý môj čitateľ! Prechádzam akurát do nepravidelného režimu. Teraz si dám trošku prázdnin, tak zo dva mesiačiky, budem sa snažiť čo najviac medzitým pozažívať, a keď sa mi nazhromaždí dostatočný počet prosebných mailov, prídem opäť. Oplatí sa vám sem-tam kontrolne kliknúť, pretože okrem obligátnej Arizony pre vás v dlhodobejšom horizonte chystám veselé príhody i z ďalších krajín. Rád by som prezradil viac, ale nechcem to zakríknuť, takže len tak v skratkách, veď vy si už domyslíte... Taliansk., Mexik., Nov. Zélan.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A to už je tento týždeň naozaj všetko. Práci česť, tschüß, pá pá!

Martin Majkut

Martin Majkut

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudobný riaditeľ Rogue Valley Symphony, Ashland, Oregon. Zoznam autorových rubrík:  Ambivalencie z ArizonyAktuálneFotkové

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu