reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Majkut

Martin Majkut

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hudobný riaditeľ Rogue Valley Symphony, Ashland, Oregon. Zoznam autorových rubrík:  Ambivalencie z ArizonyAktuálneFotkové

reklama

Ambivalencie z Arizony

Moments musicaux nad strateným bicyklom

Martin Majkut

Moments musicaux nad strateným bicyklom

29. augusta 2003 Sú také dni, že všetko perfektne šlape, potom je záľaha tých obyčajných a potom je tu deň – blbec. Z času na čas sa objaví a človek si nepomôže. Ja som mal taký minulý týždeň.

  • 15. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 984x
  • 5
Začína mi prihárať

Martin Majkut

Začína mi prihárať

24. augusta 2003 Ahojte! Hlásim sa Vám s ďalšími poznatkami, ktoré som tu nadobudol. Takže – počasie: domáci si robia srandu, že nepotrebujú predpoveď, lebo vždy vedia, ako bude: VEĽMI TEPLO. Práve teraz tu máme monzúnovú sezónu, čo znamená, že celý deň je VEĽMI TEPLO, no o piatej sa zamračí, zahrmí a vyzerá to veľmi hrozivo. Potom obyčajne padne zopár kvapiek a večer je už len TEPLO alebo dokonca PRÍJEMNE TEPLO. Zatiaľ dvakrát som tu zažil ozajstný dážd, a to stojí za to. Za sekundu je človek totálne premočený a toto trvá cca 20 minút. Potom niekto hore prepne gombík z prania na sušenie, zaduje teplý fén, a ten to zasa pekne vysuší. Samozrejme, aj počas dažda je stále TEPLO.

  • 8. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 334x
  • 8
Spoznaj svoje mesto

Martin Majkut

Spoznaj svoje mesto

19. augusta 2003 Milí priatelia, hlásim sa s úvodnými dojmami. Po prvé: púšť. Všetci máme predstavu Sahary, ale toto je niečo celkom iné. Žiadny piesok, ale štrk a na ňom nepreberné množstvo rastlín, väčšinou pravdepodobne z čelade kaktusovitých. Čiže vyzerá to veľmi zaujímavo, pestro, a hlavne zeleno! Je to vlastne taký kaktusovitý les, akurát dole nie je žiadna tráva.

  • 1. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 795x
  • 0
Z divokého východu na divoký západ

Martin Majkut

Z divokého východu na divoký západ

14. augusta 2003 Szia everybody!Tak už som tu. Mal som nezabudnuteľný let. Kvôli colnici vo Washingtone som nestihol prípoj do Tucsonu. Vyzeralo to, ze ostanem tam, ale keď som povedal, ze MUSÍM byť ďalšie ráno v Tucsone, našli mi spoj, ktorý práve odchádzal, takže som šprintoval cez celé letisko amerických rozmerov, aby som nasledujúcu hodinu sedel v lietadle a čakal na koniec búrky. Potom som odletel. Síce s inými aerolíniami a do Dallasu, ale čo už.

  • 1. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 865x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu